14:55:12 06.07.2022
Інформація щодо стану опрацювання звернень
Одним із механізмів встановлення зворотнього зв’язку з громадянами у виконавчому комітеті Городищенської міської ради є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через загальний відділ. Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.
Упродовж 2021 року у виконавчому комітеті Городищенської міської ради розглянуто 377 звернень. За результатами їх аналізу зроблено наступні узагальнення.
13:00:56 17.01.2022
Робота зі зверненнями громадян у Городищенській міській раді проводилась у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.
14:21:18 25.10.2021
РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ – НА ЖОРСТКОМУ КОНТРОЛІ
Протягом І півріччя 2021 року виконавчим комітетом Городищенської міської ради розглянуто 186 звернень, із них 130 письмових, 56 надійшли під час особистих прийомів керівництва міської ради. Загалом звернулися 313 громадян.12:51:52 19.07.2021
Протягом звітного періоду робота зі зверненнями громадян у міській раді проводилася у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» із змінами.
11:51:50 09.07.2021
Інформація про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Городищенської міської ради
Станом на 19.03.2021 року до міської ради надійшло 65 звернень, серед яких із Черкаського обласного контактного центру – 39, Черкаської ОДА – 2, особисто – 17, під час особистого прийому – 4, на електронну адресу – 2, поштою – 1.14:27:28 19.03.2021