A A A K K K
для людей із порушенням зору
Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформація про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Городищенської міської ради за 9 місяців 2021 року

Дата: 25.10.2021 14:21
Кількість переглядів: 755

Робота зі зверненнями громадян у Городищенській міській раді проводилась у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.

За 9 місяців 2021 року виконавчим комітетом Городищенської міської ради розглянуто 276 звернень, 90 звернень надійшли під час особистих прийомів керівництва міської ради. Зареєстровано 18 колективних звернень. Кількість громадян, що звернулися до міської ради, включаючи колективні звернення, становить 382 особи.

У Городищенській міській раді ведеться систематичний аналіз роботи зі зверненнями громадян, зокрема, аналізуються питання, з якими звертаються жителі територіальної громади. Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що  найбільше у своїх зверненнях громадяни порушують питання: комунального господарства та благоустрою – 92, земельних відносин – 54, соціального захисту – 38, житлової політики – 12, охорони здоров’я – 16, освіти – 6, праці і заробітної плати – 5  та інші.

За результатами розгляду звернень вирішено позитивно – 25 звернень, дано роз’яснення – 189, відмовлено у задоволенні – 31, перебуває на контролі – 9, інше – 37.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян щоквартально розглядається на засіданнях виконавчого комітету Городищенської міської ради. За результатами засідань дано доручення від 22.03.2021 №15-Д, від 19.07.2021 №48-Д та від 04.10.2021 №82-Д з питань забезпечення кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, обов’язкового надання обґрунтованої відповіді та роз’яснень у встановлені терміни та забезпечення неухильного виконання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Створена та функціонує телефонна «гаряча лінія» міського голови для вирішення проблем населення (тел. (04734) 2-03-11). Інформація про графіки проведення особистих прийомів громадян керівництвом міської ради, контактні дані для подання письмових, електронних звернень та звернень на телефонну «гарячу лінію» розміщені на офіційному веб-сайті Городищенської міської ради.

Всі звернення, що надійшли до Городищенської міської ради за звітний період були розглянуті та на них дано відповіді в установлені законодавством строки. На звернення громадян з питань, що не належать до компетенції Городищенської міської ради заявникам надані роз’яснення щодо шляхів вирішення порушених питань.  

 Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування, виконавчий комітет Городищенської міської ради  і надалі вживатиме заходи по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян та вирішенню проблем жителів громади.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь