Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформаційно-аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Городищенської міської ради за 2021 рік

Дата: 17.01.2022 13:00
Кількість переглядів: 514

Упродовж 2021 року у виконавчому комітеті Городищенської міської ради розглянуто 377 звернень. За результатами їх аналізу зроблено наступні узагальнення.Фото без опису

Найбільш актуальними питаннями упродовж звітного періоду були питання: комунального господарства – 125, аграрної політики і земельних відносин – 60, соціального захисту – 56, охорони здоров’я – 28, житлової політики – 26, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 20, праці і заробітної плати – 13, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 12, діяльності органів місцевого самоврядування – 11, екології та природних ресурсів – 11, транспорту і зв’язку – 9 та інші.

Звертається особлива увага на звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Такі звернення розглядаються у першочерговому порядку. За звітний період розглянуто звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 16, ветеранів праці – 2, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 19, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 5, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 7. Найчастіше заявниками порушувались питання термінового пошуку житла, сприяння у забезпеченні дровами, щодо ремонту доріг територіальної громади, вирішення земельних спорів, допомоги у вирізці аварійних дерев, несправності вуличного освітлення, виділення земельних ділянок, затримка виплати коштів орендної плати за земельні ділянки, встановлення автобусних зупинок, про надання роз’яснень із земельних питань, надання матеріальної допомоги, отримання пільгових медичних препаратів, забезпечення пільгового перевезення пасажирів, тощо.

На особистих прийомах посадових осіб виконавчого комітету міської ради отримано 174 звернення, від Черкаського обласного контактного центру – 86, від Черкаської обласної державної адміністрації – 32, письмових звернень – 51, засобами телефонного зв’язку – 19, засобами електронного зв’язку – 12, поштою – 3.

В 2021 році надійшло 30 колективних звернень (777 підписів), в яких найчастіше порушувались питання облаштування водовідведення вулиць, ремонту доріг, підтоплення городів і домоволодінь дощовими водами, сприяння у забезпеченні автобусного сполучення та коригування руху рейсових автобусів; дотримання охорони правопорядку, оптимізації мережі закладів освіти, праці і заробітної плати, спірного землекористування, про обстеження земельних ділянок на предмет дотримання їх цільового використання тощо.

Зареєстрована 1 петиція, яка не набрала необхідну кількість голосів.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно – 83 звернення, надано роз’яснення – 256, відмовлено у задоволенні – 4, інше –34.

Особлива увага звертається на повторні звернення, таких за звітний період зареєстровано 2.

Із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулися 1154 особи,  порушено 384 питання. 11 звернень перебувають на стадії розгляду та залишені на контролі. На всі звернення надано вчасні та вичерпні відповіді по суті порушених питань.

У зв’язку із запровадженням в Україні карантинних заходів щодо запобігання поширенню вірусу COVID-19 виїзні прийоми керівництвом
міської ради упродовж 2021 року не проводились.

Графік та порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету міської ради затверджено розпорядженням міського голови від 21.12.2021 №286 «Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Городищенській міській раді». Прийнято розпорядження від 01.12.2021 №269 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Городищенській міській раді та її виконавчих органах».

20.12.2021 на засіданні виконавчого комітету заслухано керівників структурних підрозділів по питанню організації особистого прийому та розгляду звернень громадян у структурних підрозділах міської ради у 2021 році. Керівникам структурних підрозділів наголошено про обов’язкове дотримання норм чинного законодавства щодо організації розгляду звернень громадян.

09.12.2021, 13.12.2021 та 22.12.2021 проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у старостинських округах міської ради. В ході проведення перевірок старостам надано методичну допомогу з питань організації вказаної роботи.

За звітний період було проведено 10 виїзних засідань постійно діючої комісії при виконавчому комітеті Городищенської міської ради з питань розгляду звернень громадян.

В оперативному порядку, без реєстрації, головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян загального відділу виконавчого комітету міської ради щоденно надаються консультації жителям територіальної громади.

Щоквартально проводяться підсумки роботи із зверненнями громадян та їх аналіз. На офіційному веб-сайті Городищенської міської ради щокварталу оновлюються матеріали щодо стану розгляду звернень громадян. Постійно проводиться робота щодо інформування населення з питань актуальних проблем життєдіяльності громади на офіційній сторінці Facebook та в засобах масової інформації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь