Електронний кабінет шукача роботи
Електронний кабінет шукача роботи – це безкоштовний сервіс, який дозволяє отримувати послуги служби зайнятості без відвідування центру зайнятості. Для цього необхідно зареєструватися в кабінеті та авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Сервіс дозволяє:
Самостійно створити резюме.
Зареєструватись в електронній черзі для відвідування центру зайнятості.
Подати онлайн-заяву про надання статусу зареєстрованого безробітного.
Шукати роботу в базі вакансій служби зайнятості з можливістю направлення відгуку на них роботодавцю.
Зареєстрованим безробітним доступні додаткові функції кабінету:
Дізнатись про заплановані заходи, які можете або маєте відвідати.
Отримати інформацію щодо ваших нарахувань та виплат, а за необхідності замовити відповідну довідку в електронному вигляді.
Дізнатися про вакансії, на які були видані направлення.
Подати заяву про припинення реєстрації в статусі безробітного.
Як зареєструватися в електронному кабінеті шукача роботи
На головній сторінці сайту Державної служби зайнятості обрати вкладку «Електронний кабінет»
Авторизуватися за допомогою одного із запропонованих варіантів (КЕП, ІСЕІ ДП «ДІЯ», Bank ID).
Реєструйтесь в електронному кабінеті https://www.dcz.gov.ua/cabinet та користуйтесь послугами служби зайнятості не виходячи з дому!




