A A A K K K
для людей із порушенням зору
Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформаційна довідка про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2024 року

Дата: 15.04.2024 11:38
Кількість переглядів: 114

За I квартал 2024 року до виконавчого комітету Городищенської міської ради надійшло 79 звернень, що на 27 одиниць менше, в порівнянні з аналогічним періодом 2023 року.

Звернення надходили під час особистого прийому громадян керівництвом міської ради – 57, від інших органів, установ, організацій – 7, письмових від громадян – 8, засобами електронного зв’язку – 4, через органи влади – 2, на «гарячу лінію» – 1.

Із загальної кількості звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради, 2 – колективні (165 осіб).

Найбільше звернень отримано з питань:

- комунального господарства та благоустрою – 19 (щодо підсипки та грейдерування доріг, благоустрою територій, облаштування водовідведення з вулиць, ремонт вуличного освітлення та ін.);

- соціального захисту населення – 11 (надання матеріальної та гуманітарної допомог, отримання консультацій щодо оформлення соціальних допомог та виплат за розміщення внутрішньо переміщених осіб та ін.);

- екології та раціонального природокористування – 8 (щодо екологічного стану р. Вільшанка, заходів боротьби з омелою, проблем утворення стихійних сміттєзвалищ, гуманного та відповідального ставлення до тварин та ін.);

За звітний квартал розглянуто 8 звернень від найменш соціально захищених категорій громадян (внутрішньо переміщених осіб – 3, осіб з інвалідністю ІІ гр. – 2, учасників бойових дій – 3).

За результатами розгляду звернень, що надійшли у І кварталі 2024 року: 19 – вирішено позитивно, 44 – дано роз’яснення, 7 – відмовлено у задоволенні, 1 перенаправлено за належністю, 8 – перебувають у стадії розгляду та залишені на контролі.

Повторних звернень не надходило.

Особистий прийом громадян у виконавчому комітеті міської ради проводиться систематично, згідно затверджених графіків.

За звітний період головним спеціалістом по організації роботи із зверненнями громадян надано без реєстрації усні консультації та необхідна допомога 32 громадянам.

Всі звернення розглянуті відповідно до чинного законодавства. З усіх питань, порушених у зверненнях, надано відповіді в установленому порядку.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь