Інформація про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Городищенської міської ради за І півріччя 2023 року
Відповідно до діючого законодавства, зокрема Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України «Про звернення громадян» пріоритетним завданням виконавчого комітету міської ради є забезпечення виконання законних вимог громадян.
Упродовж І півріччя 2023 року у виконавчому комітеті міської ради розглянуто 218 звернень, що на 25 більше аналогічного періоду 2022 року.
Звернення надходили під час особистого прийому громадян – 132, від Черкаського обласного контактного центру – 32, особисто від громадян – 29, від Черкаської обласної військової адміністрації – 12, від Черкаської районної військової адміністрації – 4, на електронну адресу – 5, через електронну форму на веб-сайті – 2, на «гарячу лінію» – 1, поштою – 1.
Серед них переважали питання:
- соціального захисту населення – 40 (найчастіше порушувались питання отримання гуманітарної допомоги, надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення дровами, надання одноразової грошової допомоги сім’ї військовослужбовця, оформлення соціальних допомог, призначення соціальних виплат, про надання роз’яснень щодо застосування пільг та ін.);
- комунального господарства – 39 (питання ремонту доріг, облаштування водовідведення, проблем з водопостачанням, благоустрою територій (обрізка дерев на узбіччях доріг, утримання об’єктів комунальної власності, утримання кладовищ та ін.);
- земельних відносин – 26 (це спірні питання землекористування, оформлення права власності або оренди на земельні ділянки, виплата коштів орендної плати за земельний пай, отримання роз’яснень із земельних питань, та ін.)
- освіти і науки – 17 (більшість питань стосувались оптимізації мережі закладів освіти, облаштування захисних укриттів в навчальних закладах та ін.);
- екології та природних ресурсів – 15 (повідомлення про факти самовільного вирізання дерев, перешкоджання в доступі до водойм, проблеми сміттєзвалищ, утворення стихійних сміттєзвалищ);
- житлової політики – 13 (в основному це були питання забезпечення житлом);
- культури – 13 (щодо пошуку історичної інформації, діяльності закладів культури).
За 6 місяців 2023 року надійшло 14 колективних звернень.
Проведено 9 виїзних прийомів в населені пункти громади, на яких прийнято 20 громадян та порушено 37 питань.
Повторних звернень не зареєстровано.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядалися у першочерговому порядку. Таких звернень надійшло 54. Найчастіше заявників турбували питання отримання гуманітарної допомоги, надання земельних ділянок у власність та користування, сприяння у забезпеченні житлом, пошуку роботи, ремонту доріг, надання роз’яснень щодо застосування пільг.
За результатами розгляду звернень, що надійшли у І півріччі 2023 року: 53 – вирішено позитивно, 17 – відмовлено у задоволенні, 127 – дано роз’яснення, 5 – опрацьовані відповідно до статей 5, 7, 8 та 17 Закону України «Про звернення громадян», 16 – перебувають у стадії розгляду та залишені на контролі.
Діловодство за зверненнями громадян у виконавчому комітеті ведеться відповідно до затвердженої інструкції. Особистий прийом громадян проводиться систематично, згідно графіка. Щоденно громадяни мають можливість отримати консультації в приймальні міської ради, а також за номером телефону «гарячої лінії» - тел. 097-823-95-74, тел. 093-507-32-21.