Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Про забезпечення реалізації Закону України «Про звернення громадян» та гарантування конституційного права громадян на звернення у 2022 році

Дата: 23.01.2023 08:47
Кількість переглядів: 194

Протягом 2022 року до виконавчого комітету Городищенської міської ради надійшло 355 звернень. Серед них індивідуальні – 341, колективні – 14.

З урахуванням колективних звернень своїм конституційним правом на звернення скористалась 561 особа. Фото без опису

Найбільше звернень від громадян отримано під час проведення особистих прийомів посадовими особами міської ради – 178, від інших органів, установ, організацій – 98, безпосередньо від громадян – 40, через органи влади – 25, на «гарячу лінію» – 7, на електронну адресу – 6, поштою – 1.

Найактуальнішими в поточному році були питання:

- комунального господарства та благоустрою – 98 (найчастіше порушувались такі питання: ремонт доріг, облаштування водовідведення, благоустрій територій, розчищення від снігу та посипка доріг від ожеледиці, допомога у проведенні вирізки дерев, ремонт об’єктів комунальної власності, розміщення контейнерів для сміття, плата за комунальні послуги, водопостачання, робота вуличного освітлення, інші питання діяльності КП «Комунальник»);

- соціального захисту населення – 61 звернення (надання матеріальної допомоги на лікування, надання матеріальної допомоги у вигляді дров, надання пільг особам, які мають на це право, виплата компенсації власникам житла за тимчасове розміщення ВПО, виплата допомоги на проживання для ВПО, призначення послуги догляду на непрофесійній основі, призначення соціального працівника, отримання пільгових медичних препаратів та ін.);

- земельних відносин – 37 звернень (більша половина питань стосувалась вирішення земельних спорів, також були питання орендних відносин, захисту прав на землю, виділення земельної ділянки під час дії військового стану, приватизації земельних ділянок тощо);

- житлової політики – 26 звернень (пошук житла, а також оренда, продаж та приватизація житла);

- діяльності підприємств, установ, організацій, розташованих на території громади – 22 звернення;

- діяльності органів місцевого самоврядування – 19 звернень (окремі питання діяльності виконавчих органів міської ради, старостинських округів);

- екології та запровадження гуманного ставлення до тварин – 18 звернень (врегулювання кількості безпритульних тварин, забруднення довкілля, утилізація побутових відходів);

- діяльність об’єднань громадян – 17 звернень (питання діяльності громадських організацій та громадських спілок);

- праці і заробітної плати – 15 звернень (в основному це були питання працевлаштування).

В першу чергу розглядалися звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки (43 звернення), а саме від: внутрішньо переміщених осіб (20), осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ гр. (14), багатодітних сімей (3), учасників бойових дій (3), ветерана війни (1), дитини війни (1), одинокої матері (1). Переважна більшість таких звернень надходило на урядову «гарячу лінію». Це були питання надання гуманітарної допомоги, пільгового харчування дітей, забезпечення пільговими ліками, про пошук житла та роботи тощо.

Зареєстрована 1 петиція, подана на офіційний веб-сайт міської ради, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів та розглянута як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Петиція стосувалась проблеми безпритульних тварин.

Повторних звернень за звітний період не надходило.

За результатами розгляду: 102 звернення вирішено позитивно, 32 – відмовлено у задоволенні, на 201 – дано роз’яснення, 2 –  надіслано за належністю, 5 – не підлягали рогляду та вирішенню, 13 – перебувають на стадії розгляду та залишені на контролі.

Колективним зверненням приділялася особлива увага. Такі звернення розглядалися комісійно, викладені у них факти ретельно перевірялися. Повторних колективних звернень не надходило.

Особистий прийом громадян посадовими особами виконавчого комітету Городищенської міської ради проводиться регулярно, відповідно до затвердженого графіка та порядку проведення особистого прийому.

Загальний відділ виконавчого комітету здійснює контроль за належним розглядом звернень громадян, наданням обгрунтованої відповіді, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускалося випадків безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.

Робота зі зверненнями систематизована, щоквартально аналізується, підсумки узагальнюються та заслуховуються на координаційних нарадах, за результатами надаються відповідні доручення. В робочі дні та години в приймальні міської ради громадянам надаються консультації з актуальних питань. Функціонує «гаряча лінія» міського голови. За номерами телефонів (04734)2-25-69 та (04734)2-03-11 громадянам надаються роз’яснення з питань, вирішення яких належить до компетенції міської ради.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь