Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Городищенської міської ради за 9 місяців 2022 року
За 9 місяців 2022 року до виконавчого комітету Городищенської міської ради надійшло 280 звернень. Серед них індивідуальні – 268, колективні – 12. Загалом протягом аналізованого періоду, з урахуванням колективних звернень, до виконавчого комітету Городищенської міської ради звернулось 443 громадянина.
Найбільше звернень від громадян отримано на особистих прийомах керівництва міської ради – 138, від інших органів, установ, організацій – 80, безпосередньо від громадян – 30, через органи влади – 19, на електронну адресу – 6, на «гарячу лінію» – 6, поштою – 1.
За характером основних питань, що порушували громадяни у звітному періоді чисельне місце займають питання:
- комунального господарства та благоустрою – 77 звернень;
- соціального захисту населення – 52;
- земельних відносин – 30;
- житлової політики – 19;
- екології та природних ресурсів – 12;
- діяльності підприємств та установ – 12;
Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях вирішені позитивно – 82, надано кваліфіковані роз’яснення – 152, відмовлено – 29, направлено за належністю – 2, звернення, що не підлягають розгляду та вирішенню (повторні) – 2, перебувають на стадії розгляду та залишені на контролі – 13.
Першочергово розглядаються звернення, які надходять від найменш соціально захищених категорій населення. За звітний період зареєстровані звернення від внутрішньо переміщених осіб – 17, осіб з інвалідністю ІІ гр. – 4, осіб з інвалідністю І гр. – 2, багатодітних сімей – 2, учасника бойових дій, ветерана війни, дитини війни, одинокої матері.
З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян, питання щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення у І півріччі 2022 року розглядалось на координаційній нараді 04.07.2022 року, за результатами розгляду дано відповідні доручення.
Виконавчим комітетом Городищенської міської ради проводиться постійна робота з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян. Забезпечується неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення.