Про заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення за І півріччя 2022 року
Одним із механізмів встановлення зворотнього зв’язку з громадянами у виконавчому комітеті Городищенської міської ради є робота з їх зверненнями. Ця робота здійснюється через загальний відділ. Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем як територіальної громади в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.
Протягом І півріччя 2022 року виконавчим комітетом Городищенської міської ради розглянуто 193 звернення, в тому числі 4 колективні.
Найбільшу кількість, а саме 82 звернення, отримано на особистому прийомі міського голови, секретаря міської ради, першого заступника та заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради; 66 звернень надійшло від Черкаського обласного контактного центру, 24 – отримано особисто від громадян, 10 – від Черкаської обласної державної адміністрації, 6 – на електронну адресу міської ради, 3 – на «гарячу лінію» міського голови, 2 – від Черкаської районної державної адміністрації. Зареєстрована 1 петиція, що не набрала необхідну кількість голосів та розглянута як звернення, відповідно до вимог чинного законодавства.
Із заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень звернулось 269 осіб, порушено 195 питань.
За характером питань, з якими звертались громадяни найбільшу кількість становлять питання: комунального господарства та благоустрою – 62, соціального захисту населення – 39, земельних відносин – 22, житлової політики – 12 та ін.
За результатами розгляду 57 звернень вирішено позитивно, на 104 дано роз’яснення, 18 – відмовлено, 2 перенаправлено за належністю, 2 звернення, що не підлягають розгляду та вирішенню (повторні), 10 перебуває у стадії розгляду та залишені на контролі.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися громадяни, які відносяться до найменш соціально захищених категорій. Це були звернення від внутрішньо переміщених осіб (14), осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи (2), учасника бойових дій, ветерана війни, дитини війни, одинокої матері. Дані звернення розглянуті в першочерговому порядку.
Особистий прийом громадян посадовими особами виконавчого комітету міської ради ведеться систематично, згідно графіка та затвердженого порядку організації проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету Городищенської міської ради.
Головним спеціалістом загального відділу здійснюється попередній розгляд питань, з якими звертаються громадяни, при необхідності отримується пояснення у керівників структурних підрозділів, установ, організації, до компетенції яких належить їх розгляд.
Також щоденно в робочі дні та години тижня за номером телефону «гарячої лінії» 2-03-11 та приймальні міського голови 2-25-69 надаються консультації громадянам з актуальних питань.
Матеріали розгляду звернень постійно аналізуються, узагальнюються їх результати та враховуються в подальшій роботі.
За І півріччя 2022 року порушення термінів розгляду звернень не було, всі звернення вирішувалися у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян та стану розгляду звернень щоквартально публікується на офіційному сайті Городищенської міської ради та висвітлюється через засоби масової інформації.
Робота із зверненнями громадян триває і перебуває під постійним контролем керівництва Городищенської міської ради.