A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

НА КООРДИНАЦІЙНІЙ НАРАДІ ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ МЕДИЦИНИ ТА ПІДГОТОВКИ ДО ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ

Дата: 06.09.2021 15:16
Кількість переглядів: 58

6 вересня перший заступник міського голови Олександр Біба провів координаційну нараду у вигляді конструктивного діалогу з керівниками структурних підрозділів та комунальних закладів Городищенської міської ради.

Про епідситуацію щодо рівня захворюваності на COVID-19 та хід вакцинальної кампанії доповіла в.о. головного лікаря КНП «Городищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Городищенської міської ради Галина Задорожна. Нині у громаді все ситуація стабільна, хоча, на жаль, зафіксовано  летальний випадок від COVID-19. Тому керівникам структурних підрозділів та комунальних закладів запропонували провести додаткову розяснювальну роботу про важливість вакцинації.

Секретар міської ради Павло Голуб порушив питання забезпечення меблями КНП «Городищенський центр первинної медико-санітарної допомоги», адже ремонтні роботи, які тривають у приміщенні по вул. Героїв Чорнобиля, знаходяться на завершальній стадії. Визначено потреби, і тепер залишилися технічні моменти: заміри, вибір матеріалів тощо.

Розведення потоків: хворих з ознаками ГРВІ та пацієнтів, які прийшли на прийом до вузьких спеціалістів у КНП «Городищенське медичне об’єднання»  – одне з актуальних питань, вирішенням яких займається міська влада. Чотири області вже вийшли із так званої «зеленої зони», темпи поширення захворюваності на COVID-19 в нашому регіоні важко спрогнозувати, тому треба бути готовими до реагування належним чином. Найперше – це окремі входи для хворих і приміщення для забору аналізів на COVID-19 та вакцинації.

Коли «первинка» переїде в будівлю по вул. Героїв Чорнобиля, розглядатимуть питання обладнання сучасного приймального відділення КНП «Городищенське медичне об’єднання», яке відповідатиме всім вимогам Національної служби здоров’я України.

Перший заступник міського голови Олександр Біба доручив начальнику відділу освіти міської ради Наталії Жовталюк вивчити питання організації підвезення учнів, які проживають на вулицях Покрівській, Гулака-Артемовського та інших, віддалених від закладів загальної середньої освіти.

Також Біба О.О. доручив начальнику сектора містобудування та архітектури Костянтину Філоненку підготувати проєкт рішення про створення комісії із представників виконавчого комітету та депутатів міської ради для виявлення вільних земельних ділянок, на яких можливе розміщення тимчасових споруд, та розробити певні архетипи ТС.

Обговорили стан підготовки до опалювального сезону 2021/2022  та забезпечення коштами на оплату комунальних послуг до кінця 2021 року. Фактично всі заклади освіти, культури та соціальної сфери готові до приходу холодів. Єдине, що триває процедура закупівлі котла для Орловецього ЗЗСО І – ІІІ ст.

Проблему становить різке підвищення цін на енергоносії, зокрема лише вартість газу зросла втричі. Тендери на забезпечення блакитним паливом проводили взимку, коли ціна була приблизно 7 грн/м3, а нині йдеться зовсім про інші цифри – більше 21 грн за той самий обєм. Тому утворився дефіцит коштів на оплату комунальних послуг закладів соціальної сфери.

Під час обговорення стану підготовки до зимового періоду порушили питання знесення небезпечних дерев на території дошкільних закладів. Справа в тому, що «Комунальник» не має підготовлених фахівців, щоб виконувати ці роботи. Тому було дано доручення залучити спеціалізовані організації, які мають відповідні дозвільні документи.

Останнє питання порядку денного наради стосувалося виконання бюджету за 8 місяців 2021 року. Доповідь начальника фінансового управління Наталії Насідки була вичерпною і не викликала жвавого обговорення. Проте було вказано на необхідність сплати податку за нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку та орендної плати за землю. Консультації щодо цього можна отримати у відділі земельних відносин, екології та раціонального природокористування (інспектор Бабич Ольга Григорівна) та за телефоном «гарячої лінії» 2-03-11.

За підсумками координаційної наради керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету та виконавчих органів ради були дані відповідні доручення.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь