A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

ЗВИНУВАЧЕННЯ ІЗ ПРИВОДУ ВСТАНОВЛЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ВВАЖАЄМО БЕЗПІДСТАВНИМИ

Дата: 30.08.2021 19:54
Кількість переглядів: 43

29 серпня депутат Городищенської міської ради Віктор Томіленко на своїй сторінці в соціальній мережі «Фейсбук» порушив питання розташування тимчасових споруд, які призначені для провадження підприємницької діяльності. Це питання розглядали на засіданні виконавчого комітету, рішення якого №148/1 від 21.07.2021 року набрало чинності після підпису міським головою.

А тепер трохи офіційної інформації. Відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства розвитку громад та територій №284 від 23.11.2020, підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив’язки. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.

До заяви додаються:

графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;

реквізити замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.

Цей перелік документів є вичерпним.

Для визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам відповідний комплект документів направляється до органу з питань містобудування та архітектури сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації.

У разі відсутності у складі відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради органу з питань містобудування та архітектури відповідність намірів щодо місця розташування ТС на території сільської, селищної, міської ради визначає орган з питань містобудування та архітектури відповідної районної державної адміністрації за територіальною належністю.

Для оформлення паспорта прив'язки ТС замовник звертається до органу з питань містобудування та архітектури із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

схему розміщення ТС;

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

Паспорт прив'язки ТС надається органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

Паспорт прив'язки ТС підписується керівником (заступником керівника) відповідного органу з питань містобудування та архітектури сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації.

Паспорт прив'язки ТС підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі органом, який його видав, з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.

Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної державної адміністрації письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки ТС.

У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки ТС, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу.

Розміщення ТС самовільно забороняється.

Як бачите, ніде, у жодному пункті процедури не згадується, що розгляд цього питання повинно бути винесене на розгляд СЕСІЇ міської ради. Так само чинне законодавство чітко регламентує перелік документів, які  необхідно подати заявнику. Знову ж не передбачено, що земельна ділянка під ТС повинна здаватися в оренду. Тому звинувачення депутата Віктора Томіленка є безпідставними. Місцями ніхто не торгує, землею і поготів. Ми спеціально детально описали етапи, щоб стало зрозуміло: усе, що стосується, встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності належить до компетенції ВИКОНКОМУ і нікого більше. Усіх вимог законодавства було дотримано. Із точки зору законодавства жодних порушень із боку міської ради немає.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь