Городищенська територіальна громада
Черкаська область, Черкаський район

Інформація про хід виконання розпорядження міського голови від 29.03.2021 №118 «Про заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення» за І півріччя 2021 року

Дата: 09.07.2021 11:51
Кількість переглядів: 861

Протягом звітного періоду робота зі зверненнями громадян у міській раді проводилася у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» із змінами.

У своїй роботі із зверненнями громадян міська рада керується  розпорядженням від 15.01.2021 №7 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету», а також розпорядженням від 29.03.2021 №118  «Про заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення», яким затверджено заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, утворено постійно діючу комісію при виконавчому комітеті Городищенської міської ради з питань розгляду звернень громадян та затверджено Склад та Положення про неї.

Протягом І півріччя 2021 року виконавчим комітетом Городищенської міської ради розглянуто 186 звернень, з них 130 звернень письмових, 56 звернень надійшли під час особистих прийомів керівництва міської ради. Зареєстровано 14 колективних звернень. Кількість громадян, що звернулися до міської ради, включаючи колективні звернення, становить 313 осіб.

Значну частину звернень отримано на особистому прийомі у керівництва міської ради – 63, особисто – 39, від Черкаського обласного контактного центру – 59, від Черкаської обласної державної адміністрації - 10, телефонна «гаряча лінія» - 9, електронною поштою – 5, поштою – 1.

На особливому контролі в керівництва міської ради перебувають звернення громадян, які  потребують соціального захисту і підтримки. За січень-червень 2021р. надійшло 35 таких звернень.

Найбільша кількість порушених питань: 56 – комунального господарства, 43 – земельних відносин, 32 – соціального захисту, 9 – житлової політики, 8 – охорони здоров’я, 6 – освіти, 5 – праці і заробітної плати та інші.

За результатами розгляду звернень вирішено позитивно – 16 звернень, надано роз’яснення – 131, перебуває на контролі – 24, інше – 15.

22.03.2021 року відбулося засідання виконавчого комітету Городищенської міської ради, на якому розглядалось питання роботи із зверненнями громадян, за результатами засідання дано доручення від 22.03.2021 №15-Д.

 За звітний період проведено 10 засідань постійно діючої комісії при виконавчому комітеті Городищенської міської ради з питань розгляду звернень громадян, за підсумками яких складено протоколи. Виїзні особисті прийоми керівництвом Городищенської міської ради не проводились в зв’язку із запровадженням карантинних заходів.

У Городищенській міській раді запроваджена карткова та електронна форма реєстрації звернень громадян. Реєстрація звернень відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Створено та організовано роботу телефонної «гарячої лінії» міського голови.

Інформація про графіки проведення особистих прийомів громадян керівництвом міської ради, контактні дані для подання письмових, електронних звернень та звернень на телефонну «гарячу лінію» розміщені на офіційному веб-сайті Городищенської міської ради у розділі «Звернення громадян».

На звернення громадян з питань, що належать до компетенції Городищенської міської ради, надано чіткі та зрозумілі роз`яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Усі звернення розглянуті без порушень термінів розгляду.

Діяльність Городищенської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота із зверненнями громадян організована згідно з вимогами чинного законодавства та перебуває під постійним контролем керівництва міської ради.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь