ГОРОДИЩЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ АДМІНІСТРАТОРА ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вимоги до кандидатів: Громадянин України, який має вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста. Вільно володіє державною мовою.
Має стаж державної служби не менше одного року або стаж роботи за спеціальністю в інших сферах не менше трьох років.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- Заява про участь у конкурсі
- Особова картка (форма П-2 ДС)
- Автобіографія
- Дві фотокартки розміром 4х6
- Копія документа про освіту
- Копія паспорта
- Електронна декларація про доходи за 2020 рік (в друкованому вигляді)
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися у Городищенську міську раду за адресою: м.Городище, пл.Миру, буд. 8, телефон для довідок (096) 612-57-80 ( телефонувати з ПН по ЧТ - з 08.00 год. до 17.00 год., ПТ - з 08.00 год. до 16.00 год.)
Термін подання документів 30 календарних днів від дня публікації оголошення про проведення конкурсу. Дата оголошення конкурсу 12.04.2021 р.