Асоціація міст України
ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
"ОЩАДНИЙ ДІМ"
Новини міста

АНАЛІЗ СТАНУ ПОЖЕЖ ТА НАСЛІДКІВ ВІД НИХ В ГОРОДИЩЕНСЬКОМУ РАЙОНІ ЗА ЛИСТОПАД 2020 РОКУ




 З метою поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг Уряд створив Єдиний державний вебпортал електронних послуг „Дія“ (далі – Портал Дія) та 4 грудня 2020 року затвердив постанову № 1137 „Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг“ і відповідне Положення.

 Портал Дія – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка організаційно та функціонально складається з реєстру адміністративних послуг, електронного кабінету, мобільного додатка Порталу Дія, інших підсистем та програмних модулів.

 Він має офіційну адресу в Інтернеті – diia.gov.ua.

 Послуги на Порталі Дія надаються за принципом розподілу на категорії та життєві події. Кожна з категорій має підкатегорії, в яких можна отримати онлайн-послугу.

 Наразі в умовах поширення серед населення захворювання на COVID-19 все більш важливим і актуальним постає питання надання адміністративних послуг онлайн. У зв’язку з чим необхідно долучати мешканців громад до користування Порталом Дія.

 Слід зазначити, що на Порталі Дія вже з початку 2020 року можна отримати послуги онлайн, зокрема такі як державна реєстрацію фізичних осіб-підприємців, змін до відомостей про фізичних осіб-підприємців, припинення підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. Проте до опрацювання заяв у електронному вигляді від Черкаської області виявили бажання долучитися лише 8 державних реєстраторів.

 Так як попит серед громадян на отримання вищевказаних електронних послуг є досить великим та зважаючи на актуальність даного питання просимо розглянути можливість долучення державних реєстраторів до опрацювання заяв 2 поданих в електронному вигляді та подати кандидатури для підключення до Порталу Дія до Департаменту регіонального розвитку обласної державної адміністрації.

 Окрім цього, відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України (далі – Мінцифри) (вих. лист обласної державної адміністрації від 23.11.2020 № 9147/01/01-21) на Порталі Дія запущено та впроваджується масштабний проєкт із розвитку підприємництва. Проєкт має дві складові: онлайн-портал під назвою Дія.Бізнес і мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.

 На онлайн-платформі підприємці можуть знайти необхідну інформацію для відкриття та ведення бізнесу, скористатися послугою консалтингу з 14 різних напрямків і пройти навчання в онлайн-школі для підприємців, скористатися картою інфраструктури підтримки підприємництва у своєму регіоні.

 Для інформування про наявні можливості для українців, що зайняті в секторі малого та середнього підприємництва, Мінцифри запустило рекламну кампанію (соціальну рекламу) з серією інформаційних матеріалів про проєкт Дія.Бізнес та наразі просить долучитися до цієї рекламної кампанії всі адміністративно територіальні одиниці України.

 Головною метою цих продуктів є популяризація Національної онлайн-платформи для підприємців Дія.Бізнес, де громадяни мають можливість безкоштовно отримувати онлайн-консультації, навчатися, шукати підтримку бізнесу в своєму регіоні та скористатися іншими можливостями для розвитку бізнесу. Рекламна кампанія передбачає розміщення візуальних матеріалів (сітілайтів і бордів) на носіях зовнішньої реклами.




ПЕРЕВАГИ ОТРИМАННЯ ПАСПОРТІВ У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ: ПАСПОРТІВ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ НОВОГО ЗРАЗКА




Покрокова інструкція: як підприємцю без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю


 Допомога по частковому безробіттю на період карантину може виплачуватися фізичним особам-підприємцям, які не мають найманих працівників, але є застрахованими особами, тобто сплачували єдиний соціальний внесок.

 Такі зміни стали можливими завдяки урядовим ініціативам, а саме - ухваленню Постанови КМУ від 03.06.2020 № 453 «Про внесення змін до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

 Служба зайнятості презентує покрокову інструкцію: як ФОПу без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю. Усього шість простих кроків.

 1. Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ упродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

 2. Далі – підготуйте необхідний пакeт документів:

 • заява на отримання допомоги в довільній формі;

 • копія наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;

 • довідка про сплату ЄВ за останніх 6 місяців;

 • відомості до Додатку 2 Порядку.

 3. Оригінали документів подайте до центру зайнятості. Як це можна зробити? В один із зручних для вас способів – або поштою, або ж через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.

 4. Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо ж є помилки чи неточності, наші спеціалісти повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.

 5. Рішення щодо надання допомоги приймає обласний чи Київський міський центр зайнятості.

 6. Після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізичній особі-підприємцю.

 Нагадуємо: допомога по частковому безробіттю не оподатковується. Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4 723 грн.) на місяць. Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.


 Довідково: Відповіді на актуальні питання про отримання допомоги по частковому безробіттю можна отримати на сайті Черкаського обласного центру зайнятості за посиланнями:

 https://chk.dcz.gov.ua/node/6933

 https://chk.dcz.gov.ua/novyna/na-zakonodavchomu-rivni-udoskonaleno-proceduru-otrymannya-dopomogy-po-chastkovomu-0 або за телефоном 63-95-34 (відділ організації надання послуг роботодавцям обласного центру зайнятості).







 Сьогодні відбулася позачергова закрита сесія міської ради задля вирішення нагального питання щодо виділення коштів з міського бюджету для погашення заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам вторинної ланки медицини за березень 2020 року, яка складає – 1 млн 925,4 тис.грн.

 Всі присутні депутати працювали дотримуючись відповідних правил безпеки під час карантину: дотримання дистанції, використання засобів індивідуального захисту (маски, рукавички).

 Виступаючи перед депутатами, міський голова Володимир Мирошник зазначив, що цьогоріч склалася традиційна ситуація з заборгованістю з державного бюджету на виплату заробітної плати медикам.

 - Держава не виконує своїх зобов’язань по виплаті заробітних плат лікарям, які в умовах світової пандемії найбільш наражені на небезпеку, та як ніхто перебувають в зоні ризику, – наголосив Володимир Мирошник. - Кошти, які міський бюджет виділяє на зарплати (що має робити держава), ми знімаємо з доріг. В умовах епідемії коронавірусної хвороби ми не можемо залишити наших лікарів без їх і так не дуже великих зарплат. Я закликаю всіх і кожного поставитися з розумінням до ситуації, яка склалася. Так, можна було би спрямувати ці кошти на потреби міста, зокрема на ремонт доріг. Але ми повинні розставити пріоритети зараз та діяти в інтересах громади, підтримавши наш єдиний лікувальний заклад в місті та його персонал. Адже в разі хвороби ми йдемо до лікарні і розраховуємо на допомогу. Наразі медики розраховують на допомогу й від нас.

 Депутати, в свою чергу, наголосили й на тому, що керівники вже створених громад також повинні долучитися до фінансової підтримки лікарні, адже заклад обслуговує населення всього району.

 Вислухавши всі думки, врахувавши пропозиції, депутати проголосували за виділення з міського бюджету 600 тис.грн. на погашення заборгованості по заробітній платі медикам. Крім того, було виділено 160 тис.грн на підтримку міської цільової програми з яких 30 тис.грн. направлено на відшкодування підвезення лікарів до роботи. Варто зазначити, що міська рада від початку ведення карантину та надзвичайної ситуації посильно, в межах своїх повноважень, надає підтримку усім установам та організація міста у протиепідеміологічній боротьбі з COVID – 19.

 З міського бюджету вже виділено:

 - 100 тис.грн. вторинній ланці медицини

 - 100 тис.грн. первинній ланці

 - станції швидкої медичної допомоги міста передано дезінфікуючу засоби та вже замовлено захисні костюми

 - працівникам соціальної сфери міста передано багаторазові захисні маски

 - на первинну ланку медицини замовлено захисті халати, маски, рукавички.

 Шановні Городищани!

 Вкотре наголошуємо! Дотримуйтеся правил карантину! Не ігноруйте застереження та попередження! Будьте розсудливими та поміркованими, не наражайте на небезпеку себе та рідних!

 09.04.2020 року




ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ НА ТЕРИТОРІЇ ГОРОДИЩА ГОСТРОЇ РЕСПІРАТОРНОЇ ХВОРОБИ COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

 17 березня під головуванням міського голови Володимира Мирошника відбулося засідання виконавчого комітету міської ради, на якому у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 прийнято рішення, що стосується заходів із запобігання поширенню та профілактики гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19.

 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИРІШИВ:

 1. Тимчасово, з 18 березня 2020 року до скасування обмежувальних заходів, зупинити роботу таких об’єктів загального користування незалежно від форми власності та підпорядкування, розташованих у місті Городище:

 • кінотеатрів, музеїв, бібліотек та інших культурних і розважальних закладів;

 • дитячих розважальних, спортивних центрів та клубів, ігрових майданчиків у приміщеннях;

 • фітнес-клубів, тренажерних залів, SPA-салонів, салонів краси, лазень, спортивних майданчиків, стадіонів;

 • усіх магазинів (крамниць), за виключенням аптек, автозаправочних станцій та магазинів, які здійснюють реалізацію продуктів харчування. Допускається робота магазинів, які здійснюють реалізацію побутової хімії та продовольчих відділів в комплексних магазинах за умови одночасного перебування в приміщенні не більше 10 осіб, включаючи персонал та відвідувачів;

 • ресторанів, закладів громадського харчування, барів, клубів, кафе, дискотек;

 • інших закладів та установ (на розсуд та під особисту відповідальність керівника).

 2. Суб’єктам господарювання щодо яких не поширюється призупинення роботи згідно з пунктом 1 цього рішення, забезпечити дотримання дистанції між відвідувачами 1,5-2м.

 3. Функціонування ринків, які розташовані в закритих приміщеннях, здійснюється за умови дотримання дистанції між відвідувачами 1,5-2м та перебуванням в приміщенні не більше 10 осіб. Продавці повинні знаходитись у засобах індивідуального захисту (захисна маска та рукавички).

 4. Заборонити торгівлю на площі біля стадіону «Цукровик».

 5. Заборонити вуличну та виносну торгівлю продтоварами, в т.ч. овочами та фруктами.

 6. Рекомендувати роботодавцям усіх форм власності запровадити дистанційну форму роботи.

 7. Рекомендувати призупинити діяльність культових споруд (церкви, храми тощо).

 8. КП «Комунальник» невідкладно посилити контроль за системами водопостачання та водовідведення міста, забезпечивши працівників засобами гігієни та дезінфекції.

 9. Городищенському відділенню поліції вжити невідкладних заходів щодо заборони торгівлі харчовими продуктами на стихійних ринках, інших місцях не узаконеної торгівлі.

 10. Городищенському районному управлінню Головного управління Держпродспоживслужби забезпечити проведення комісійних перевірок закладів торгівлі, громадського харчування щодо дотримання вимог законодавства у сфері безпечності харчових продуктів.

 11. Фінансовим установам (банки, кредитні спілки) та пошта забезпечити прийом клієнтів при умові перебування в приміщенні не більше 10 осіб. Забезпечити дезінфекцію банкоматів та терміналів.

 12. Перевізникам на міських маршрутах забезпечити дезінфекцію автосалонів та здійснювати перевезення пасажирів у відповідності до кількості сидячих місць. Рекомендувати зменшення об’єму пасажиро-перевезень.

 13. Керівникам ЦНАП, управління праці та соціального захисту населення, центру зайнятості, Пенсійному фонду України в м.Городище:

 - забезпечити діяльність у режимі он-лайн;

 - припинити прийом громадян у приміщеннях закладів;

 - прийом документів забезпечити дистанційно;

 - видача раніше поданих документів проводити в обмеженому режимі черговими працівниками за попереднім телефонним записом;

 - обслуговування відвідувачів здійснювати виключно за наявності відвідувачів маски.

 14. Жителям міста дотримуватись рекомендацій МОЗ, обмеживши перебування на вулицях міста без потреби.

 15. Заборонити перебування дітей у місті на час карантину.

 16. Городищенському відділенню поліції спільно із працівниками міської ради забезпечити проведення рейдів для перевірки дотримання карантинних заходів із притягненням порушників до відповідальності згідно чинного законодавства.

 17. Попередити керівників підприємств, закладів, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, а також інших суб'єктів підприємницької діяльності про персональну відповідальність за невиконання цього рішення згідно з чинним законодавством України.




Архів новин